საწრეო
მუშაობა
სკოლის სახელწოდება (სრული, იურიდიული)
|
სსიპ ალექსანდრე ჯავახიშვილის სახელობის გორის
მუნიციპალიტეტის სოფელ ძევერის საჯარო სკოლა
|
|||
წრის ხელმძღვანელი პედაგოგი და
მისი საკონტაქტო ინფორმაცია
|
სახელი,
გვარი
|
მიხეილ მაკრახიძე
|
||
პირადი
ნომერი
|
59001002890
|
|||
ტელეფონი
|
577 09 43 07
|
|||
ელ-ფოსტის
მისამართი
|
mikheilmakraxidze@gmail.com
|
|||
წრის სახელწოდება
|
მაგიდის ჩოგბურთი
|
|||
სამიზნე ჯგუფი
|
VII-VIII
კლასის მოსწავლეები
|
|||
კურსის ხანგრძლივობა
(საათების ჯამური
რაოდენობა)
|
40 საათი
|
|||
გაკვეთილის
ხანგრძლივობა
|
60 წუთი
|
|||
განხორციელების სავარაუდო ვადები (საათი)
|
I ეტაპი
- 16 საათი (მარტი-ივნისის
თვეების ფარგლებში);
II ეტაპი
- 24 საათი (სექტემბერ-ნოემბრის
თვეების ფარგლებში)
|
|||
პროექტში ჩართული მოსწავლეების რაოდენობა
|
6 გოგონა
10 ვაჟი
|
|||
მიზანი
|
·
ჯანსაღი ცხოვრების სტილის დამკვიდრების ხელშეწყობა;
·
მოსწავლე ათვისებული ტექნიკის გამოყენებით შეძლებს მაგიდის ჩოგბურთის თამაშს
ცალ-ცალკე და წყვილებში.
|
|||
შედეგები
|
მოსწავლე თამაშობს მაგიდის ჩოგბურთს,
ანვითარებს სიჩქარეს, აქვს მოქნილი ტექნიკა, გამძლეობა და სწრაფი რეაქციის
უნარი. საჭიროების შემთხვევაში თანამშრომლობითაც შეუძლია მიზნის დასახვა,
პრობლემის გადაჭრა.
|
|||
მეთოდოლოგია
|
მოკლე ლექცია; საუბრები, ვარჯიშები, თამაშები
|
|||
კურსის მოკლე აღწერილობა
|
კურსის ძირითადი
ამოცანაა მრავალფეროვანი და მიმზიდველი
ვარჯიშების, ტაქტიკური დავალებების საშუალებით მოსწავლეებს მისცეს საბაზისო
ცოდნა მაგიდის ჩოგბურთის შესახებ. პარალელურად მოსწავლეები გაეცნობიან სპორტის
ამ სახეობის ისტორიას და მისი განვითარების ეტაპებს.
|
|||
აქტივობების საათობრივი განწერა
|
1.
მაგიდის ჩოგბურთის ისტორია;
2.
ჩოგნის სწორი ჩაჭიდის შესწავლა;
3.
დგომის ტექნიკის შესწავლა;
4.
გადაადგილების ტექნიკის სწავლება;
5.
ბურთის მიწოდების სწავლება;
6.
ორმხრივი თამაში შესწავლილი ელემენტების
სრულყოფით;
7.
ორმხრივი თამაში შესწავლილი ელემენტების
სრულყოფით;
8.
უბურთოდ მოძრაობის ტექნიკის შესწავლა;
9.
დგომებისა და გადაადგილების ტექნიკის შესწავლა;
10. მოწოდებული
ბურთის დახვედრა მარჯვნიდან და მარცხნიდან;
11. მოწოდებული
ბურთის შეჭრა მარჯვნიდან და მარცხნიდან;
12. ბურთის
მიღება ,, სანთელით “;
13. თამაში
შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
14. თამაში
შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
15. თავდასხმითი
დარტყმების ტექნიკის შესწავლა;
16. თავდასხმითი
დარტყმის ,,ტოპ-სპინის“ შესწავლა;
17. მიწოდების
ტექნიკის შესწავლა;
18. ერთეულთა
თამაშისა და მიწოდების ტექნიკის შესწავლა;
19. თამაში
შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
20. თამაში
შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
21. შეტევითი
დარტყმების ტექნიკის შესწავლა;
22. დარტყმები
ორივე მხრიდან ,,დარტყმა დახვედრა“
23. დარტყმები
ორივე მხრიდან ,,დარტყმა დახვედრა“
24. მოჭრილი
მიწოდება მარჯვნიდან და მარცხნიდან;
25. ხვეული
დარტყმა მარჯვნიდან;
26. ,,სანთელი“
და დარტყმა ,,სანთელი“;
27. თამაში
შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
28. თამაში
შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
29. შესწავლილი
თავდასხმითი დარტყმების სრულყოფა;
30. ,,სანთელი“
და დარტყმა ,,სანთელი“
31. ორმხრივი
თამაშის ტექნიკის სრულყოფა;
32. თამაში
შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
33. თამაში
შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
34. მიწოდება
,,ქანქარა“ და ,,მარაო“
35. დარტყმა
,,დახვედრა“ მარჯვნიდან და მარცხნიდან;
36. დარტყმა
ბიძგით;
37. თავდასხმითი
დარტყმების სრულყოფა;
38. თამაში
შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
39. თამაში
შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
40. თამაში
შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით.
|
|||
რესურსები (მიუთითეთ
გამოსაყენებელი რესურსების ჩამონათვალი)
|
||||
ლიტერატურა
|
სკოლაში არსებული რესურსი:
გზამკვლევების კრებული ,,სპორტის სახეობებში“.
|
|||
საჭიროების შემთხვევაში, სამინისტროსგან
მოთხოვნილი რესურსი:
მაგიდის ჩოგბურთის საერთაშორისო ფედერაციის
სახელმძღვანელო.
|
||||
აღჭურვილობა/მასალები
|
სკოლაში არსებული რესურსი:
ჩოგნები, ბურთები, ინტერნეტი.
|
|||
საჭიროების შემთხვევაში სამინისტროსგან
მოთხოვნილი რესურსი:
ჩოგბურთის მაგიდა, ბადე დამჭერებით,
ჩოგნები ბურთით.
|
||||
პროექტის
განსახორციელებლად საჭირო სამინისტროსგან მოთხოვნილი რესურსების ჩამონათვალი :
N
|
რესურსი
|
სპეციფიკაცია
|
რაოდენობა
|
1
|
ჩოგბურთის მაგიდა
|
აქტივობების
განხორციელებისათვის
|
1
|
2
|
ბადე
დამჭერებით
|
აქტივობებისთვის
|
1
|
3
|
ჩოგნები
ბურთებით
|
აქტივობების
განხორციელებისათვის
|
1
წყვილი
|
4
|
მაგიდის ჩოგბურთის
საერთაშორისო ფედერაციის სახელმძღვანელო
|
აქტივობების
განხორციელებისათვის
|
1
|
N1.
მაგიდის ჩოგბურთის
ისტორია
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი: 11.05.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 16
აღწერა: გაკვეთილზე
მოსწავლეები ლექციის საშუალებით გაეცნენ მაგიდის ჩოგბურთის ისტორიას.ლექციის დროს გამოყენებული
იქნა პრეზენტაცია ჩოგბურთის შესახებ, ლეპტოპი
და პროექტორი.
N2.
ჩოგნის სწორი
ჩაჭიდის შესწავლა
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
15.05.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 16
აღწერა: გაკვეთილზე
მოსწავლეები მინი ლექციისა და ვიზუალური ჩვენების საშუალებით რისთვისაც, გამოყენებული
იქნა ჩოგნები,მაგიდა და ბურთი გაეცნენ მაგიდის ჩოგბურთის ჩოგნის სწორად ჩაჭიდის ტექნიკას.
N3.დგომის ტექნიკის
შესწავლა
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი: 18.05.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 15
აღწერა: მოსწავლეები
გაეცნენ მაგიდის ჩოგბურთის მაგიდასთან სწორად დგომის ტექნიკას ამისათვის გამოყენებული იქნა მოსწავლეებთან საუბრი
და მაგიდასთან სწორად დგომის ვიზუალური ჩვენება ასევე მაიდის ჩოგნისა და ბურთის გამოყენებით
პრაქტიკული მეცადინეობა.
N4.გადაადგილების
ტექნიკის სწავლება
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
22.05.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10
აღწერა:საუბრით,ვიზუალური
ჩვენებისა და პრაქტიკული მეცადინეობის გზით, მოსწავლეები გაცნენ ჩოგბურთის მაგიდასთან
სწორად გადაადგილების ტექნიკას. რესურსად გამოყენებული იქნა:ჩოგბურთის მაგიდა,ჩოგნები
და ბურთი.
N5.ბურთის მიწოდების
შესწავლა
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
25.05.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 11
აღწერა: მოსწავლეებმა
შეისწავლეს მაგიდის ჩოგბურთის თამაშის დროს
ბურთის მიწოდების ხერხები,ასევე ის ცვლილება რომელიც შევიდა ბურთის მიწოდების წესებში
2000წლის სიდნეის ოლიმპადის შემდეგ, ამისათვის გამოვიყენეთ:ჩოგბურთის მაგიდა, ჩოგნები
და ბურთები.
N6.ორმხრივი თამაში
შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
29.05.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 15
აღწერა: წინა
გაკვეთილებზე ნასწავლი ილეთების მეშვეობით მოსწავლეებმა შეასრულეს ორმხრივი თამაშები.
თამაშები გამოვიდა საკმაოდ ხალისიანი მაგრამ საჭიროებს დახვეწას და ტემპის ასწრაფებას. რესურსად გამოყენებული იქნა მაგიდა, ჩოგნები და
ბურთები.
N7.ორმხრივი თამაში
შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
01.06.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 15
აღწერა: გაკვეთილზე
მოსწავლეებმა შეასრულეს ორმხრივი თამაშები წინა გაკვეთილზე შესწავლილი
ილეთების მეშვეობით, თამაში საჭიროებს დახვეწას, სრულყოფას და თამაშის ხარისხისა და
ტემპის გაზრდას.გაკვეთილზე გამოყენებული იქნა: მაგიდა,ჩოგნები და ბურთები.
N8.უბურთოდ მოძრაობის
ტექნიკის შესწავლა
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
05.06.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 15
აღწერა: გაკვეთილზე
მოსწავლეებმა ახსნა განმარტებითი და პრაქტიკული მეცადინებობის გზით დაამუშავეს ბურთის
გარეშე მოძრაობის ტექნიკა. მოთამაშეები უბურთოდ გადაადგილდებოდნენ ჩოგბურთის მაგიდასთან.
რესურსად გამოყენებული იქნა მაგიდა და ჩოგნები.
N9. დგომებისა და
გადაადგილების ტექნიკის შესწავლა
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი: 8.06.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 14
აღწერა: მოსწავლეებმა
გაკვეთილზე შეისწავლეს დგომებისა და გადაადგილების ტექნიკა, პრაქტიკული მეცადინეობის
გზით მოთამაშეებს განემარტათ თუ როგორი უნდა ყოფილიყო დგომები მაგიდასთან და როგორ
უნდა დაეწყოთ გადაადგილება თამაშის მსვლელობისას. რესურსად გამოყენებული იქნა:ჩოგბურთის
მაგიდა,ჩოგნები და ბურთები.
N10. მოწოდებული ბურთის
დახვედრა მარჯვნიდან და მარცხნიდან
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი: 12.06.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 15
აღწერა: გაკვეთილის
მსვლელობისას მოსწავლეები გაეცნენ მოწოდებული ბურთის დახვედრას მარჯვენა და მარცხენა
მხრიდან, პრაქტიკული მეცადინეობების გზით მოთამაშეებს განემარტათ მოწოდებული ბურთის
დახვედრის გზები. მეცადინეობისას რესურსად
გამოენებული იქნა: ჩოგბურთის მაგიდა, ჩოგნები და ბურთი.
გაკვეთილი 11.
მოწოდებული ბურთის
შეჭრა მარჯვნიდან და მარცხნიდან
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი: 15.06.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 15
აღწერა: მოსწავლეებს
ვიზუალური ჩვენების და პრაქტიკული მეცცადინეობის გზით განემარტათ მოწინააღმდეგის მიერ
მოწოდებული ბურთის შეჭრის ხერხები მარჯვნიდან და ასევე მარცხენა მხრიდან, შემდეგში
თამაშის მსვლელობისას მათ გამოიყენეს აღნიშნული ხერხები. რესურსად გამოიყენეს: ჩოგბურთის
მაგიდა, ჩოგნები და ბურთი.
გაკვეთილი 12.
ბურთის მიღება,,სანთელით’’
მასწავლებელი: მიხეილ
მაკრახიძე
თარიღი:
18.05.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 15
აღწერა: მოსწავლეები
გაეცნენ მაგიდის ჩოგბურთის თამაშისდროს ბურთის მიღებისერთ-ერთ ხერხს რომელსაც ეწოდება
ბურთის მიღება სანთელით. გაკვეთილზე მაგიდის ჩოგნის გამოყენებით ჩატარდა პარქტიკული
მეცადინეობა.
გაკვეთილი 13.
თამაში შესწავლილი
ელემენტებისსრულყოფით
მასწავლებელი: მიხეილ
მაკრახიძე
თარიღი:
21.05.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 16
აღწერა: წინა გაკვეთილებზე
ნასწავლი ილეთების მეშვეობით მოსწავლეებმა შეასრულეს ორმხრივი თამაშები. მათი გაკვეთილებზე
აქტიური ჩაბმით გაუმჯობესდა თამასის ხარისხი და ტემპი. რესურსად გამოყენებული იქნა
მაგიდა ჩოგბურთი და ბურთები.
გაკვეთილი 14.
გაკვეთილი 15.
თავდასხმითი დარტყმების
ტექნიკის შესწავლა
მასწავლებელი: მიხეილ
მაკრახიძე
თარიღი: 28.09.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 14
აღწერა: გაკვეთილზე
მოსწავლეები მასწავლებლის მიერ თეორიული ახსნით და პრაქტიკული მეცადინეობის გზით გაეცნენ
თავდასხმითი დარტყმების ხერხებს. თამაშისას მოთამაშები ახდენენ ამ დარტყმის შესრულებას.
რესურსად გამოყენებული იქნა ჩოგბურთის მაგიდა ჩოგნები და ბურთი.
გაკვეთილი 16.
თავდასხმითი დარტყმის
,,ტოპ-სპინის’’შესწავლა
მასწავლებელი: მიხეილ
მაკრახიძე
თარიღი:
2.10.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 16
აღწერა: მეცადინეობაზე
მოსწავლეებს განემარტათ თავდასხმითი დარტყმის ერთ-ერთი ხერხის ,,ტოპ-სპინის’’ შესრულება
და მისი მნიშვნელობა თამაშის მსვლელობისას, მოთამაშეებმა შეასრულეს აღნიშნული თავდასხმითი
დარტყმა. რესურსები: ჩოგბურთის მაგიდა, ჩოგნები
და ბურთები.
გაკვეთილი 17.
მიწოდების ტექნიკის შესწავლა
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
5.10.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 16
აღწერა: მოწავლეებს
გაკვეთილზე ვიზუალური ჩვენების და პრაქტიკული მეცადინეობების გზით განემარტათ თუ როგორ
შეიძლება ბურთის მიწოდება თამაშის დროს. მოსწავლეები ასრულებენ ბურთის მიწოდებას აღნიშნული
ტექნიკის გზით. რესურსად გამოყენებული იქნა: ჩოგბურთის მაგიდა, ჩოგნები და ბურთები.
გაკვეთილი 18.
ერთეულთა თამაშისა
და მიწოდების ტექნიკის შესწავლა
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
9.10.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 16
აღწერა: მოწავლეებმა გაკვეთილზე მოახდინეს ერთეულთა თამაშისა და მიწოდების ტექნიკის შესწავლა, მოთამაშეები თამაშის მსვლელობისას
ახდენენ მიწოდების ტექნიკის დამუშავებას დამუშავება-დასკვნას. რესურსად გამოყენებული
იქნა:ჩოგბურთის მაგიდა, ჩოგნები და ბურთები.
გაკვეთილი 19.
თამაში შესწავლილი
ელემენტების სრულყოფით
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
9.10.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 15
აღწერა: წინა
გაკვეთილებზე ნასწავლი ილეთების მეშვეობით მოსწავლეებმა შეასრულეს თამაშები. თამაშები გამოვიდა საკმაოდ ხალისიანი მაგრამ
საჭიროებს დახვეწას და ტემპის ასწრაფებას.
რესურსად გამოყენებული იქნა მაგიდა, ჩოგნები და ბურთები.
გაკვეთილი 20.
თამაში შესწავლილი
ელემენტების სრულყოფით
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
12.10.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 16
აღწერა:მეცადინეობაზე
მოსწავლეები ახდენენ ჩოგბურთის თამაშის შესწავლილი ელემენტების დახვეწისა და სრულყოფის
მიზნით თამაშს. წინა გაკვეთილებთან შედარებით ეტყობა ტემპისმომატება და თამაშის ხარისხისგაუმჯობესება
მაგრამ საჭიროა კიდევ უფრო მეტი მეცადინეობა შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით.რესურსად
გამოყენებული იქნა: ჩოგბურთის მაგიდა ჩოგნებიდა ბურთი.
გაკვეთილი 21.
შეტევითი დარტყმების ტექნიკის
შესწავლა
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
16.10.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 15
აღწერა: თამაშის
ერთერთ ძირითად ტექნიკას წარმოადგენს შეტევითი
დარტყმების შესწავლა. მოსწავლეები გაკვეთილის
მსველობისას ახდენდნენ შეტევით დარტყმებს მისი შესწავლისა და დახვეწის მიზნით რესურსად გამოყენებულია:
ჩოგბურთის მაგიდა ჩოგნები და ბურთები.
გაკვეთილი 22.
დარტყმები ორივემხრიდან,,დარტყმა
დახვედრა’’
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
17.10.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 15
აღწერა: გაკვეთილზე
მოსწავლეებმა შეასრულეს დარტყმები როგორ ცმარჯვენა ისე მარცხენა მხიდან ასევე ბურთის
დახვედრა ორივე მხრიდან ,,დარტყმა დახვედრა’’ რესურსად გამოყენებული იქნა: ჩოგბურთის
მაგიდა, ჩოგნები დაბურთები.
გაკვეთილი 23.
დარტყმები ორივემხრიდან,,დარტყმა
დახვედრა’’
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
19.10.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 15
აღწერა: გაკვეთილზე
მოსწავლეებმა შეასრულეს დარტყმები როგორ ცმარჯვენა ისე მარცხენა მხიდან ასევე ბურთის
დახვედრა ორივე მხრიდან ,,დარტყმა დახვედრა’’ რესურსად გამოყენებული იქნა: ჩოგბურთის
მაგიდა, ჩოგნები დაბურთები.
გაკვეთილი 24.
მოჭრილი მიწოდება
მარჯვნიდან დამარცხნიდან
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
23.10.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 15
აღწერა: გაკვეთილზე
მოსწავლეებმა ახსნითი მეთოდითა და ვიზუალური ჩვენების გზით შეისწავლეს მაგიდის ჩოგბურთის
თამაშის მორიგი ელემენტი რომელსაც ეწოდება მოჭრილი მიწოდება მარჯვნიდან და მარცხნიდან.
რესურსად გამოყენებულიქნა: ჩოგბურთის მაგიდა ჩოგნები და ბურთები.
გაკვეთილი 25.
ხვეული დარტყმა
მარჯვნიდან
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
26.10.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 14
აღწერა: გაკვეთილზე
ვიზუალური ჩვენებისა და ახსნის მეთოდით მოსწავლეებმა შეისწავლეს ხვეული დარტყმები,
მოთამაშეებმა მეცადინეობისას შეასრულეს ხვეული დარტყმები მარჯვნიდან. რესურსად გამოყენებული
იქნა:მაგიდა, ჩოგნები და ბურთები.
გაკვეთილი 26
სანთელი და დარტყმა
სანთელი
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
30.10.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 14
აღწერა: მოასწავლეებმა
გაკვეთილზე ვიზუალური ჩვენების გზით და ასევე თეორიული ახსნის საშვალებით შეისწავლეს დარტმის შემდეგი ხერხები სანთელი და
დარტყმა სანთელი. რესურსად გამოყენებული იქნა: ჩოგნები, მაგიდა და ბურთები.
გაკვეთილი 27- 28
თამაში შესწავლილი
ელემენტების სრულყოფით
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
2.11.2017; 6.11.2017.
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 14
აღწერა: თამაშისას
მოთამაშეები ახდენენ შესწავლილი ელემენტების მეტად დახვეწას და ცდილობენ უკვე შესწავლილი
ილეთები რაც შეიძლება სრულყოფილი გახადონ. რესურსად გამოყენებული იქნა: ჩოგბურთის მაგიდა,
ჩოგნები და ბურთები.
გაკვეთილი 29
შესწავლილი თავდასხმითი
დარტყმების სრულყოფა
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
9.11.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 14
აღწერა: მოსწავლეები
გაკვეთილზე თამაშისას ახდენდნენ შესწავლილი თავდასხმითი დართყმების კიდევუფრო უკეთ
დამუშავებას მათი სრულყოფის მიზნით. რესურსად გამოყენებული იქნა: ჩობურთის მაგიდა,ჩონები და ბურთები.
გაკვეთილი 30.
სანთელი და დარტყმა
სანთელი
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
13.11.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 14
აღწერა: მოასწავლეებმა
გაკვეთილზე ვიზუალური ჩვენების გზით და ასევე თეორიული ახსნის საშვალებით შეისწავლეს დარტმის შემდეგი ხერხები სანთელი და
დარტყმა სანთელი. რესურსად გამოყენებული იქნა: ჩოგნები, მაგიდა და ბურთები.
გაკვეთილი 31
ორმხრივი თამაშის
ტექნიკის სრულყოფა
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
16.11.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 14
აღწერა: ორმხრივი თამაშის ტექნიკის სრულყოფისათვის გაკვეთილზე მოსწავლებლების
მიერ მიმდინარეობს ინტენსიური ვარჯიში, მოთამაშეები ცდილობენ ორმხრივი თამაშის ტექნიკის
კიდევ უფრო სრულყოფილად დაუფლებას. რესურსად გამოყენებულია:ჩობურთის მაგიდა,ჩონები
და ბურთები.
გაკვეთილი 32
თამაში შესწავლილი
ელემენტების სრულყოფით
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
20.11.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 14
აღწერა: გაკვეთილზე
მოსწავლეები უფრო მეტი ხალისითა და მონდომებით ახდენენ უკვე შესწავლილი ილეთებისა და ხერხების თამაშის დროს დემონსტრირებას.
მოთამაშეები თამაშისას ცდილობენ შესწავლილი ელემენტების სრულყოფას, რესურსად გამოყენებულიიქნა:
ჩოგბურთის მაგიდა, ჩოგნები და ბურთები.
გაკვეთილი 33
თამაში შესწავლილი
ელემენტების სრულყოფით
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
27.11.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 14
აღწერა:გაკვეთილზე
მოსწავლეები უფრო მეტი ხალისითა და მონდომებით ახდენენ უკვე შესწავლილი ილეთებისა და ხერხების თამაშის დროს დემონსტრირებას.
მოთამაშეები თამაშისას ცდილობენ შესწავლილი ელემენტების სრულყოფას, რესურსად გამოყენებულიიქნა:
ჩოგბურთის მაგიდა, ჩოგნები და ბურთები.
გაკვეთილი 34.
მიწოდება ,,ქანქარა
და მარაო“
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
30.11.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 14
აღწერა: მეცადინეობის
მსვლელობისას მოსწავლეები გაეცნენ ბურთის მიწოდების ერთ-ერთ ხერხს რომელსაც,,ქანქარა
და მარაო’’ ეწოდება, მისი შესწავლის მიზნით
მოთამაშეები ახდენენ გაკვეთილზე ამ ხეხის პრაქტიკული მეცადინეობის გზით დამუშავებას.
რესურსადგამოყენებული იქნა: ჩოგბურთის მაგიდა, ჩოგნები და ბურთები.
გაკვეთილი 35
დარტყმა დახვედრა
მარჯვნიდან და მარცხნიდან
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
4.12.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 14
აღწერა: გაკვეთილზე მოსწავლეებმა შეასრულეს დარტყმები
როგორ ცმარჯვენა ისე მარცხენა მხიდან ასევე ბურთის დახვედრა ორივე მხრიდან ,,დარტყმა
დახვედრა’’ რესურსად გამოყენებული იქნა: ჩოგბურთის მაგიდა, ჩოგნები დაბურთები.
გაკვეთილი 36.
დარტყმა ბიძგით
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
7.12.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 14
აღწერა: მეცადინეობაზე
მოთამაშეებმა შეისწავლეს მაგიდის ჩოგბურთში დარტყმის ერთ-ერთი ხერხი რომელსაც ბიძგით
დარტყმა ეწოდება, პრაქტიკული მეცადინეობის ,,თამაშის’’დროს მოსწავლეები ახდენენ ამ
ხერხის დამუშავებას.რესურსად გამოყენებული იქნა: ჩოგბურთის მაგიდა,ჩოგნები და ბურთები.
გაკვეთილი 37.
თავდასხმითი დარტყმების
სრულყოფა
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი: 11.12.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 14
აღწერა: მოსწავლეები გაკვეთილის მსვლელობისას პრაქტიკული
მეცადინეობის,,თამაშის’’ გზით ახდენდნენ წინა მეცადინეობაზე შესწავლილი თავდასხმითი
დარტყმების სრულყოფას. რესურსად გამოყენებული იქნა:ჩოგბურთის მაგიდა ჩოგნები და ბურთები.
გაკვეთილი 38.
თამაში შესწავლილი
ელემენტების სრულყოფით
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი:
14.12.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 14
აღწერა: მოსწავლეები მეცადინეობაზე ასრულებენ თამაშებს
წინა გაკვეთილზე შესწავლილი ელემენტების სრულყოფის მიზნით,თამაში არის ბევრადგაუმჯობესებული,
ტემპი მომატებული უკვე გავლილ გაკვეთილებზე შესრულებულ თამაშებთან შედარებით.რესურსად
გამოყენებული იქნა:ჩოგბურთის მაგიდა,ჩოგნები და ბურთები.
გაკვეთილი 39.
თამაში შესწავლილი
ელემენტების სრულყოფით
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი: 25.12.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 14
აღწერა: მოსწავლეები მეცადინეობაზე ასრულებენ თამაშებს
წინა გაკვეთილზე შესწავლილი ელემენტების სრულყოფის მიზნით,თამაში არის ბევრადგაუმჯობესებული,
ტემპი მომატებული უკვე გავლილ გაკვეთილებზე შესრულებულ თამაშებთან შედარებით.რესურსად
გამოყენებული იქნა:ჩოგბურთის მაგიდა,ჩოგნები და ბურთები.
გაკვეთილი 40.
თამაში შესწავლილი
ელემენტების სრულყოფით
მასწავლებელი:
მიხეილ მაკრახიძე
თარიღი: 28.12.2017
კლასი: მე-7/მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 14
აღწერა: შესწავილი ელემენტების სრულყოფის მიზნით მეცადინეობაზე
მოვაწყვეთ მოსწავლეთა შორის საშეჯიბო თამაშები, მოსწავლეები ერთმანეთს ეჯიბრებოდნენ
გამარჯვებულის ,,ჩემპიონის’’გამოვლენამდე. ამ ღონისძიებამ მოსწავლეებში გამოიწვია უფრო
მეტი ინტერესი მაგიდის ჩოგბურთის მიმართ. მოსავლეები
წინა თამაშებთან შედარებით გამოირჩეოდნენ მეტი სისწრაფით და ტექნიკურობით.რესურსად
გამოყენებული იქნა:ჩოგბურთის მაგიდა, ჩოგნები და ბურთები.
აქტივობები წარიმართა სკოლების საგრანტო დაფინანსების პროგრამის-
„თ ა ვ ი ს უ ფ ა ლ ი გ ა კ ვ ე თ ი ლ ე ბ ი“_
ფარგლებში
გ ა ნ ა ც ხ ა დ ი
სკოლების საგრანტო დაფინანსების პროგრამისთვის
„თავისუფალი გაკვეთილები“
პროექტის წარმომდგენი სკოლის სახელწოდება (სრული, იურიდიული)
|
სსიპ ალექსანდრე ჯავახიშვილის სახელობის გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ ძევერის საჯარო სკოლა
| |||
სკოლაში მოსწავლეთა რაოდენობა (შემოხაზეთ შესაბამისი კატეგორია)
|
ü მაქსიმუმ 200 მოსწავლე, სკოლა მდებარეობს სოფელში/დაბაში;
მაქსიმუმ 200 მოსწავლე, სკოლა მდებარეობს ქალაქში;
200-ზე მეტი მოსწავლე;
| |||
პროექტის განმხორციელებელი პედაგოგი და
მისი საკონტაქტო ინფორმაცია
|
სახელი, გვარი
|
მიხეილ მაკრახიძე
| ||
პირადი ნომერი
|
59001002890
| |||
ტელეფონი
|
577 09 43 07
| |||
ელ-ფოსტის მისამართი
|
mikheilmakraxidze@gmail.com
| |||
პროექტის წარმომდგენი სკოლის დირექტორის ტელეფონი
|
577 92 25 49
| |||
პროექტის წარმომდგენი სკოლის ელ-ფოსტა (მოქმედი)
|
Dzevera@mes.gov.ge
| |||
პროექტის წარმომდგენი სკოლის საიდენტიფიკაციო კოდი
|
218047735
| |||
პროექტის სახელწოდება
|
მაგიდის ჩოგბურთი
| |||
მიმართულება
|
სპორტი/მაგიდის ჩოგბურთი
| |||
სამინისტროსგან მოთხოვნილი თანხის ოდენობა
|
800.00 (რვაასი) ლარი
| |||
წარმოდგენილი პროექტის გასაჯაროების შესახებ ინფორმაცია (თანხმობის შემთხვევაში, შემოხაზეთ შესაბამისი გრაფა)
|
ü თანახმა ვართ პროექტის შინაარსი გასაჯაროვდეს პორტალზე skola.edu.ge;
ü თანახმა ვართ პროექტი გამოყენებული იყოს სხვა სკოლების მიერ.
| |||
სამიზნე ჯგუფი
|
VII-VIII კლასის მოსწავლეები
| |||
კურსის ხანგრძლივობა
(საათების ჯამური რაოდენობა)
|
40 საათი
| |||
გაკვეთილის ხანგრძლივობა
|
60 წუთი
| |||
განხორციელების სავარაუდო ვადები (საათი)
|
I ეტაპი - 16 საათი (მარტი-ივნისის თვეების ფარგლებში);
II ეტაპი - 24 საათი (სექტემბერ-ნოემბრის თვეების ფარგლებში)
| |||
პროექტში ჩართული მოსწავლეების რაოდენობა
|
6 გოგონა
10 ვაჟი
| |||
მიზანი
|
· ჯანსაღი ცხოვრების სტილის დამკვიდრების ხელშეწყობა;
· მოსწავლე ათვისებული ტექნიკის გამოყენებით შეძლებს მაგიდის ჩოგბურთის თამაშს ცალ-ცალკე და წყვილებში.
| |||
შედეგები
|
მოსწავლე თამაშობს მაგიდის ჩოგბურთს, ანვითარებს სიჩქარეს, აქვს მოქნილი ტექნიკა, გამძლეობა და სწრაფი რეაქციის უნარი. საჭიროების შემთხვევაში თანამშრომლობითაც შეუძლია მიზნის დასახვა, პრობლემის გადაჭრა.
| |||
მეთოდოლოგია
|
მოკლე ლექცია; საუბრები, ვარჯიშები, თამაშები
| |||
კურსის მოკლე აღწერილობა
|
კურსის ძირითადი ამოცანაა მრავალფეროვანი და მიმზიდველი ვარჯიშების, ტაქტიკური დავალებების საშუალებით მოსწავლეებს მისცეს საბაზისო ცოდნა მაგიდის ჩოგბურთის შესახებ. პარალელურად მოსწავლეები გაეცნობიან სპორტის ამ სახეობის ისტორიას და მისი განვითარების ეტაპებს.
| |||
აქტივობების საათობრივი განწერა
|
1. მაგიდის ჩოგბურთის ისტორია;
2. ჩოგნის სწორი ჩაჭიდის შესწავლა;
3. დგომის ტექნიკის შესწავლა;
4. გადაადგილების ტექნიკის სწავლება;
5. ბურთის მიწოდების სწავლება;
6. ორმხრივი თამაში შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
7. ორმხრივი თამაში შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
8. უბურთოდ მოძრაობის ტექნიკის შესწავლა;
9. დგომებისა და გადაადგილების ტექნიკის შესწავლა;
10. მოწოდებული ბურთის დახვედრა მარჯვნიდან და მარცხნიდან;
11. მოწოდებული ბურთის შეჭრა მარჯვნიდან და მარცხნიდან;
12. ბურთის მიღება ,, სანთელით “;
13. თამაში შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
14. თამაში შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
15. თავდასხმითი დარტყმების ტექნიკის შესწავლა;
16. თავდასხმითი დარტყმის ,,ტოპ-სპინის“ შესწავლა;
17. მიწოდების ტექნიკის შესწავლა;
18. ერთეულთა თამაშისა და მიწოდების ტექნიკის შესწავლა;
19. თამაში შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
20. თამაში შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
21. შეტევითი დარტყმების ტექნიკის შესწავლა;
22. დარტყმები ორივე მხრიდან ,,დარტყმა დახვედრა“
23. დარტყმები ორივე მხრიდან ,,დარტყმა დახვედრა“
24. მოჭრილი მიწოდება მარჯვნიდან და მარცხნიდან;
25. ხვეული დარტყმა მარჯვნიდან;
26. ,,სანთელი“ და დარტყმა ,,სანთელი“;
27. თამაში შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
28. თამაში შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
29. შესწავლილი თავდასხმითი დარტყმების სრულყოფა;
30. ,,სანთელი“ და დარტყმა ,,სანთელი“
31. ორმხრივი თამაშის ტექნიკის სრულყოფა;
32. თამაში შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
33. თამაში შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
34. მიწოდება ,,ქანქარა“ და ,,მარაო“
35. დარტყმა ,,დახვედრა“ მარჯვნიდან და მარცხნიდან;
36. დარტყმა ბიძგით;
37. თავდასხმითი დარტყმების სრულყოფა;
38. თამაში შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
39. თამაში შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით;
40. თამაში შესწავლილი ელემენტების სრულყოფით.
| |||
რესურსები (მიუთითეთ გამოსაყენებელი რესურსების ჩამონათვალი)
| ||||
ლიტერატურა
|
სკოლაში არსებული რესურსი:
გზამკვლევების კრებული ,,სპორტის სახეობებში“.
| |||
საჭიროების შემთხვევაში, სამინისტროსგან მოთხოვნილი რესურსი:
მაგიდის ჩოგბურთის საერთაშორისო ფედერაციის სახელმძღვანელო.
| ||||
აღჭურვილობა/მასალები
|
სკოლაში არსებული რესურსი:
ჩოგნები, ბურთები, ინტერნეტი.
| |||
საჭიროების შემთხვევაში სამინისტროსგან მოთხოვნილი რესურსი:
ჩოგბურთის მაგიდა, ბადე დამჭერებით, ჩოგნები ბურთით.
| ||||
პროექტის განსახორციელებლად საჭირო სამინისტროსგან მოთხოვნილი რესურსების ჩამონათვალი (ავსებენ სოფელში/დაბაში მდებარე მცირეკონტინგენტიანი სკოლები. ცხრილი ივსება და იგზავნება EXCELL-ის ფაილში):
N
|
რესურსი
|
სპეციფიკაცია
|
რაოდენობა
|
1
|
ჩოგბურთის მაგიდა
|
აქტივობების განხორციელებისათვის
|
1
|
2
|
ბადე დამჭერებით
|
აქტივობებისთვის
|
1
|
3
|
ჩოგნები ბურთებით
|
აქტივობების განხორციელებისათვის
|
1 წყვილი
|
4
|
მაგიდის ჩოგბურთის საერთაშორისო ფედერაციის სახელმძღვანელო
|
აქტივობების განხორციელებისათვის
|
1
|
ბიუჯეტი
(ავსებენ სოფელში/დაბაში მდებარე მცირეკონტინგენტიანი სკოლები);
ხარჯვის სახეობა
|
ერთეულის დასახელება
|
ერთეულის რაოდენობა
|
ერთეულის ფასი
|
სულ
| |
1. პედაგოგის შრომის ანაზღაურება
|
საათი
|
40
|
10
|
400.00
| |
2. ადმინისტრაცია/დირექციის შრომის ანაზღაურება
|
საათი
|
40
|
10
|
400.00
| |
სულ(თანხის ჯამური ოდენობა)
|
800.00(rvaasi) ლარი
|
No comments:
Post a Comment